Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

táplálék-kiegészítők

Táplálékkiegészítők

Rohanó világunkban egyre kevesebb időnk jut odafigyelni az egészséges, kiegyensúlyozott táplálkozásra. A táplálékkiegészítők olyan élelmiszerek, melyekkel kényelmesen pótolhatjuk az elmulasztott, vagy rosszabb minőségű, feldolgozott élelmiszerekből hiányzó vitaminok, fehérjék és más hasznos anyagok bevitelét.


Melyik a legfontosabb táplálékkiegészítő, amit mindenképp érdemes megvenni és melyik étrendkiegészítőt lehet inkább háttérbe szorítani?


Fehérje - a legfontosabb táplálékkiegészítő

A fehérje elsősége egyértelmű az étrendkiegészítők között. A megfelelő fehérjebevitel szükséges az izomnövekedés érdekében és diéta idején az izomtömeg megőrzésében. Dolgozhatsz akármilyen keményen az edzőteremben, ha nem eszel elég fehérjét, nem fognak jönni az eredmények.


BCAA

A BCAA, vagy elágazó szénláncú aminosavak nagyon népszerű táplálékkiegészítők, hiszen segítik az energianyerést az edzés ideje alatt, gyorsítják a regenerációt és a fehérje szintézist. Nagyszerűen működnek, ha kitartásra van szükség és a katabolizmus, az izom leépülés kiküszöbölésében is hatásosak.


Sportolói multivitamin 

A fizikai aktivitás (súlyzós, vagy kardió edzés) terheli a szervezetet, így a legalapvetőbb tápanyagokból fogsz hiányt szenvedni. Ha még azt is hozzávesszük, hogy a szervezeted regenerálódik és épül, fejlődik is, ez egyértelművé teszi, hogy többre van szükséged, mint az átlagos vitamin- és ásványi anyag bevitelre. Nagyobb megterhelés esetén mindig a kifejezetten sportolók számára kifejlesztett táplálékkiegészítőket válaszd!

Edzés előtti formulák Edzés előtti formulák
Spanold fel magad az edzésre, ha elfáradtál a munkában, tanulásban vagy túl stresszes az életed. Az edzés előtti formulák remek motivációt fognak adni. Amellett, hogy segítenek az edzésre fókuszálni, remekül megdobják az erőszintedet és a lelkesedésedet, ráadásul tovább is fogod bírni az edzést! Segítik a tápanyagok áramlását az izomzathoz és az edzés során felgyülemlő salakanyagok eltávozását is azzal, hogy serkentik a vérkeringést.
Rendezés:

Keresés